آنومالی
#پوشک
#آبله مرغان
#شیردهی
#جیش
#بوس
#لالا

تصویر
۵ پاسخ

اخی عزیزم انشاالله خوب میشین ب زودی

ای بابا خیلی بده اینطوری همه چی روی هم بیاد🥲🥲🥲

خدا کمکت کنه واقعا

الهی بمیرم چرا اینجوری میشه هرسال دم عید خیلیا ابله میگیرن
ایشالا هرچی زودتر خوب میشی عزیزم غصه نخور

ای بابا. خدا کمکت کنه خواهر. خواهر شوهر منم توی ۴۰سالگی همین چندروز آبله مرغون گرفت چرا انقد زیاد شده

سوال های مرتبط