من همش موقع کار داخل کریر میزارمش
کلا توخونه تو کریر هس تا اخرشب ک رو تشک یا تختش بخابونم
من از نوزادی میزارم داخل کریر اغوشی میزارم بعد بچه رو میزارم رو اغوشی ک خیلی گود نباشه
والا من کلن یه بار گذاشتم داخل کریر دیگه نذاشتم حس میکنم کمرشون اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.