۴ پاسخ

من همش موقع کار داخل کریر میزارمش

کلا توخونه تو کریر هس تا اخرشب ک رو تشک یا تختش بخابونم

من از نوزادی میزارم داخل کریر اغوشی میزارم بعد بچه رو میزارم رو اغوشی ک خیلی گود نباشه

والا من کلن یه بار گذاشتم داخل کریر دیگه نذاشتم حس میکنم کمرشون اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی