۳ پاسخ

چرا میخای بچه ات با دارو ساکت کنی با ورزش و کلاس و بازی سر گرمش کن تو رو خدا دارو نده پسر منم خیلی فعاله خودش بزرگ بشه خوب میشه قدیما هم پیش فعال بودن اما بلد نبودن پیش فعالی میگفتن خیلی اذیت میکنن بزرگ شدن خوب شدن ❤️

من بیش فعال دارو میخوره

من✋😔

سوال های مرتبط