۲ پاسخ

تب بچه های منم بین ۳۷.۵ تا ۳۷.۸ بود نگران نباش فقط زود زود پاشویی کن یه دستمال خیس کن بزار پیشونیش شربت استامینوفنش رو هر ۴ ساعت یه بار بده

ازاین بیشتر باشه تب میشه
پاشوییش کن بدنشو خنک نگه دار یدونه لباس تنش کن

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری