خانما خيلي خارش دارم چيكار كنم ؟

۲ پاسخ

فلوکونازول خیلی خوبه

فولکونازول ۱۵۰ بخور هر سه روز یدونه
دو تا بخور اوکی میشی

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی
مامان آمبر و فاطمه مامان آمبر و فاطمه ۱ سالگی