۱۰ پاسخ

مامان آریا آخر چیکار کردی حنا کاری کردی؟

یعنی به خاطر لیزر بوده؟ شاید پوست اون ناحیه به شدت خشک شده. یه کار کن چند روز فقط وازلین یا پماد ویتامین آد بزن

بنظرم دکتر پوست برو چون میگی ترشح اینا نداری حساسیت پوستیه واژینال اینا نمیخاد

وا یعنی لیزر الوده بوده؟ سری لیزر خودتو بردی؟

فلوکونازول خوزدی؟

اینم که گفتم امتحان کن بعد بنداز گربه بخوره🥴

شورت نپوش تو خونه با دامن باش خودتو خشک کن نمدار نباشی
من اینجوری خارشم خوب میشه

هیروروکوتیزول.و کلوتریمازول هم بمال حدود 3-4 روز خوب میشی

برو دکتر مقاوم به درمان شدی

تا حالا چه داروهایی استفاده کردی؟

تو آب نمک و آب پونه جوشیده شده نشستی؟ توی جوش شیرین چی؟

سوال های مرتبط