۴ پاسخ

سه تا یک بگیر بسه کم بود دوباره میگیری

من یادمه سایز یک که کوچیکترین سایز بود ، بنظرم دو تا بسته ۲۰ تایی استفاده شد ، بسته سوم چندتاش استفاده کردم کوچیک شد ، پسرم هم موقع تولد سه و نیم بود حدودا

هر هفته بیشتر از یه بسته ۴۴ تایی من استفاده کردم دوتاش تموم شده تا الان سومی رو باز کردم

عزیزم من برای یکی دو ماه اول روزی هفت هشت دونه استفاده میشد

سوال های مرتبط