۱۳ پاسخ

اره‌‌‌

اره تازه خوب گرفتی بنظرم الان زیر ۸۰۰نیست این جنس

من دودست لباس راحتی گرفتم ۸۰۰ و ۷۰۰

من گرفتم ۹۵۰ یکی دیگه از ی جای دیگه ۷۰۰

آره داداشم از این کوچیکتر گرفته بود 800هزارتومن بدبختی همشون هم شلواراش بزرگه برای پسرم

آره من نازک تر از این گرفتم۵۰۰

اره بابا

آره...

هی خواهر قیمت لباس بچه ها یه جوریه ک آدم میمونه اصلا
حالا بعضی لباس ها مگا می‌کنی خیلی شیک و قشنگن یا خیلی جنس باکیفیت هست
ولی بعضی مدلا نه

من گرفتم ۶۵۰تو تاپیکم هست اون آبی...
اون یکی خرسیه رو گرفتم ۴۰۰

آره...

بنظرم نه

آره کمتر نیس من گرفتم ۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان آیهان وتودلی❤️ مامان آیهان وتودلی❤️ هفته هفدهم بارداری