کاشت ناخون تو بارداری خطرناکه ؟چرا؟😕

۸ پاسخ

نه اصلا خطر ناک نیس دستگاه یو وی همون نور خورشید داره اون اشعه رو چیزی نیس لاک ژل هم خشک میشه جذب نداره

مواد کاشت و لاک‌ژل و اشعه UV خوب نیست این دوران

باخطر اشعه دستگاهی که لاک رو باهاش خشک میکنن

خطرناک که نه ولی ضرر داره برا بچه موادش

والا بعضیا میگن ۳ ماه به بعد میشه اما من لاک معمولی هم نمیزنم .

اره.

من ک 9ماه انجام ندادم الانم دیگ از فعلتش افتادم🤣🤣

من تا آخر بارداری لاک ژل میزدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان سلین🥰 مامان سلین🥰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان قند مامان قند هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌وپنجم بارداری