نه اصلا خطر ناک نیس دستگاه یو وی همون نور خورشید داره اون اشعه رو چیزی نیس لاک ژل هم خشک میشه جذب نداره
مواد کاشت و لاکژل و اشعه UV خوب نیست این دوران
باخطر اشعه دستگاهی که لاک رو باهاش خشک میکنن
خطرناک که نه ولی ضرر داره برا بچه موادش
والا بعضیا میگن ۳ ماه به بعد میشه اما من لاک معمولی هم نمیزنم .
اره.
من ک 9ماه انجام ندادم الانم دیگ از فعلتش افتادم🤣🤣
من تا آخر بارداری لاک ژل میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.