نه والا چراغی که ب خانه رواست به مسجد حرومه
تابحال ندادم و نمیدم
مگه فرق داره امسال با پارسال
باید هر سال داد
توی این اوضاع خودمون از همه محتاج تریم
الان دقیقا یکی خوبه ب خودم فطریه بده😂😭
بله عزیزم باید بدیم دگ
انقد همه چیز گرونه واقعا نفری دویست تومن اونقدر زیادم به حساب نمیاد
چرا ک ن
مگه فرقی با سال های دیگه داره خواهر
من هرسال فطریه رو میدم
شوهر من خیلی اعتقاد نداره ولی من از بچگی وقتی پدرم شب عید قبل افطار پولو روی طاقچه میزاشت و میگفت اینم فطریه امسالمون خیال همگی مون راحت میشد ویه حس خوبی پیدا میکردیم .این کار پدرم خیلی دوست داشتم وهنوزم پدرم همین کار میکنن وخیلی معتقد هستن،برای همون منم هرسال خودم فطریه رو میدم اصلا به شوهرم کاری ندارم
اصلا
نه عزیزم
سلام گلم
آره
اره دیگ مجبوریم
باورت مگه همون ۶۰۰ فطریه هم نداریم شوهرم از همون روز جنگ بیکاره
ما فقط عیدی میدیم
معلومه که نه
پول نون خشک نداریم
درخواست میدی
فطریه چیه
ن بابا خودمون فطریه لازمیم🤣
ندادیم هیچوقت😵💫🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.