۳ پاسخ

من میدوشم بهش میدم از من سینه نمیگیره

استراحت کن مایعات بخور بعد غذا خوردن بخواب حتی شدع نیم ساعت

منم هرکاری کردم شیرم زباد نشده شیر خشک بیشتر میدم چون شیر ندارم

سوال های مرتبط