من هیچی نداشتم ولی ماشاالله دخترمپر مو بود
میرفتم تو حمام خود از گردن ب پایین میشستم میودم بدن خییییس جلو کولر پلاستیک قالب یخ رو معدم دراز میکشیدم یادم میاد وحشت میکنم ،هروقت مادرشوهرم در میزد میرفتم باز کنم با چادر میرفتم از گردن ب پایین با چادر بودم چون لخت مادر زاد بودم همیشه از داغی تو خونه فقط با شورت و میدید ک چقد وضعیتم خرابه ک همیشه لختم ،منکه حتی تو خونه تاپم نمیتونم بپوشم از بس سرما میخورم حتی تو تابستان غیر از بارداریم😮💨😮💨😮💨😮💨
بچه من از ماه اولم ک تموم شد تا آخر ۹ ک*ونمو پاااااره کرد انقد ک اذیت شدم تو پلاستیک قالب یخ میریختم میزاشتم رو معدم تا شاید سرد بشه یخا ذوب پیشد و من هیچ حس سرمایی نداشتم تا این حد داغ و آتیشی بود اصلا وحشتناک مردم از سووووزش و داغی سر دخترم امیدوارم این خوب باشه، ولی وقتیم ب دنیا اومد اندازه بچه ۲ساله مو داشت😮💨😩 کاش کچل بود ولی من انقد اذیت نمیشدم
اخه ربطی به مو نداره کهههههه فک کن بچه تو کیسه هست زیر شکم تا معده ببین چقدر فاصله هست اصلا اونجوری نیست بچه که بزرگ میشه به معده فشار میاره اسید معدت که میزنه بالا که سوزش معده میگیری اونی که شما میگه اسید معدست نه موی بچه بچه تو کیسیت چطوری موهاش درمیاد اونم تا معده😐😐😂😂فک کن خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.