۴ پاسخ

روند رشدش طبیعیه البته اگه همراه باگریه باشه سیر نشده

سلام عزیزم این روند طبیعی رشد و شناخت بدنشونه تقریبا همه نی نی ها این کارو میکنن تازه نی نی من دوتا دستشو به زور میکنه تو دهنش 😂

بچه منم دستشو میخوره ربطی به گشنگی نداره نگران نباش عادیه

نه طبیعیه بچه دستش رو میخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری