۸ پاسخ

من جلوگیری طبیعی داشتم الان۶هفته باردارم😂

جلوگیری طبیعی اصلا جلوگیری محسوب نمیشه😂طبیعی مساوی است با حاملگی آبجیییی

طبیعی اصلا جلوگیری محسوب نمیشه

بله ابجی خودم زن داداشم

من 😂😂😂😂

بله من😂

من😂😂

طبیعی جلوگیری ۱۰۰ در ۱۰۰ نیست گلم

سوال های مرتبط

خدایا شکرت🌹 خدایا شکرت🌹 قصد بارداری