۵ پاسخ

منم ۲۶ ام بایدمیشدم نشدم هنوزم

منم باید ۲۸.۲۹ میسدم نثدم همش استرس و اعصاب خوردی معلوم مییت کی میخوام بشم از اینورم ۱ فروردیم سوار قطار راه دور 😵‍💫

من این ماه ده روز با تاخیر شدم از بس استرس جنگ داشتم

زنجبیل دم کن با عسل خوبه

اگه مطمئنی باردار نیستی،،،از عطاری گیاه عروسک پشت پرده بخر دم کن بخور ، تلخه فقط،،ولی سریع جواب میده

سوال های مرتبط