۲ پاسخ

سلام خوبین مامان معصومه میشه لطفاً شماره بزارین منم این موردم راهنماییم کنید ک چیکار کنم

اگه آبی که ازت بیرون اومد گرم بود و بوی واکتس طوری می‌داد یعنی کیسه ابت پاره شده تکونای نی نی خوبه ؟حتما یه دکتر برو واسه اینکه خیالت راحت بشه و اگه آب دور جنینت زیاده سعی کن مایعات کم بخوری

سوال های مرتبط