۸ پاسخ

من جفتشم دارم
جفتشم کاربردین

گهواره کنارمادر صدرصد ننوفقط تا5_6ماهگی بدرمیخوره ولی گهواره تادوسالگی

ننو عادت میده بچه رو من‌تخت کنار مادر کرفتم گهواره ای هم تکون میخورد عالی بود از بدو تولد استفاده کردم

ننو بهتره چون مثل تاب می‌خوابه

داخل دیوار پره نصف قیمت

ننو خیلی بهتره مخصوصا اگر کولیکی باشه

تخت کنار مادر ، هم گهواره میشه هم تا سه وچهارسالگی داخلش میتونه بخوابه

گهواره ننو خیلییی خوبه . یعنی اگه اون نبود پاهای من فلج میشد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آلوچه 🥹 مامان آلوچه 🥹 هفته سیزدهم بارداری