خانوما شکمم پایین نیست زیاد ؟ ۸ ماهم

تصویر
۱۲ پاسخ

نه نیست

چه خوب ترک نخوردی کاش کلاً ترک نداشته باشی

ن هنوز اوکیه

گوگولیه

نه نیست

خب خدارو شکر چون همش شکمم سفت میشه فک کنم بخاطر اینکه شکمم خیلی کوچیکه جای بچه تنگه

پایین نیست ولی داره شروع میکنه پایین امدن

مال منم همینطوریه.
پایین نیس

به نظرم نه پایین نیست

نه پایین نیست

نه پایین نیست

به نظر من که نه خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان نیلای ونویان مامان نیلای ونویان ۴ ماهگی