نه بعضی از بچه ها توی پهلو هستن
نه خوبه شکم هفته های اخر خیلی بزرگ میشه
نه منم تو ماه ۸ همین شکلی بود شکمم
من تا خودم نگم حاملم کسی نمیفهمه شکم ندارم زیاد میترسم بچم وزنش کم باشه
نه خوبه عزیزم برا منم انقدره
نه اندازه س برای من کوچیک تره تو پهلوهامه
برا منم همين قده عزيزم
من ازینم کوچیک ترم والا
عالیه من تو هفت ماهم ندارم شکم
برا من انقدرم نیس🤣
ماشالله خوبه
نه من هیچ اینم ندارم
مال منم خیلی کوچیکه اصلا کسی متوجه نمیشه باردارم
وزن بچممکمبود الان لیدی نیل میخورم برم سونو
شکم منم تقریبا اندازه شماست اما میگم بازمبزرگه.
نه بابا،من دو سه روز دیگه میرم تو ۸
ازین کوچیکترم🫡
آخه پسره مگه نباید پهلو نباشه؟؟؟
تو عکس انگاری شکمت خوبه نسبت به هفتت
مال من اینقدر هم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.