شکمم خیلی کوچیک نیست ۸ ماهم؟؟؟ از قبل هم داشتم

تصویر
۱۸ پاسخ

نه بعضی از بچه ها توی پهلو هستن

نه خوبه شکم هفته های اخر خیلی بزرگ میشه

نه منم تو ماه ۸ همین شکلی بود شکمم

من تا خودم نگم حاملم کسی نمی‌فهمه شکم ندارم زیاد میترسم بچم وزنش کم باشه

نه خوبه عزیزم برا منم انقدره

نه اندازه س برای من کوچیک تره تو پهلوهامه

برا منم همين قده عزيزم

من ازینم کوچیک ترم والا

عالیه من تو هفت ماهم ندارم شکم

برا من انقدرم نیس🤣
ماشالله خوبه

نه من هیچ اینم ندارم

مال منم خیلی کوچیکه اصلا کسی متوجه نمیشه باردارم

وزن بچمم‌کم‌بود الان لیدی نیل میخورم برم سونو

شکم منم تقریبا اندازه شماست اما میگم بازم‌بزرگه.

نه بابا،من دو سه روز دیگه میرم تو ۸
ازین کوچیکترم🫡

آخه پسره مگه نباید پهلو نباشه؟؟؟

تو عکس انگاری شکمت خوبه نسبت به هفتت

مال من اینقدر هم نیست

سوال های مرتبط

مامان دلیار🍭🎀 مامان دلیار🍭🎀 ۱ ماهگی
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی
مامان 🎀Delana🎀 مامان 🎀Delana🎀 ۱ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌ونهم بارداری