برا من از اینم کوچیکه
ن بابا مگه چه خبره🤣🤣🤣
من اصلا شکم ندارم از شما شکمم کوچیک ترع
ن دیگ میخاستی چقد باشه خاهررر😂نرماله
از این بزرگتر دوس داری باشه 😂
ماشالا خوبی دیگه ...
یا خدا چه خبره ...
😐بنظرت این کوچیکه؟؟؟بیخیال میخای چقد باشه مال ما نصف شماام نیس
از واسه من ماشالله خیلی بزرگتره، من مثله ماه هفتم بارداریه شکمم🤦♀️
عزیزم دوس داری چقد باشه 😂 اندازس که خوبه
نه عزیزم
نه خوبه ماشاالله از منم عین شماست
نه عزیزم بزرگه
برا منم همین اندازس
نه ماشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.