ازینا بده تو شیردهی بخورم؟چیپس و پفک چی

تصویر
۳ پاسخ

ذرت بخور بجاش
شیر افزا هم هس

درحدی که هوست بره بخور اما زیاده روی نکنید

آره ب شدت نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا💚 مامان فاطمه نورا💚 ۷ ماهگی
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان فندوق💕 مامان فندوق💕 ۷ ماهگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۹ ماهگی