*خیلی کم میخوریم
برای خودتون درست نکن اما برای بچه هفته ای یکبار درست کن
من ماهی میخورم شاید همون ماهی یکبار ، اما الان فکری شدم
همون سالی یبار هم نمیخوریم
خودم دوس ندارم دخترمم مث خودم دوس نداره
ماهی گرفتم چن بار براش درس کردیم نخورد
ما کلا نمیخوریم🥴
تو بارداری هم کپسول امگا۳میخوردم هم ماهی.خداروشکر هوش بچه م خوبه
خب شاید امگا ۳ تو چیزای دیگم هس
پسر من لب به ماهی و میگو نمیزنه
کلا گوشت نمیخوره پیرم کرده با بی اشتهاییش بخدا🫠
من پسرمو دکتر تغذیه میبرم ،گفت تا ۲سالگی غذای دریایی نده 🥴
خودم ک نمیخورم اصن نمبتونم
ولی هفته ای یبار به دخترم یه تیکه ماهی رو میدم
هیچکدوم
والا غذای دریایی که هر هزار سال یبار میخوریم
قطره هم نمیدم
ازمایش دادم گفته همه چی اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.