مامانا بعد ۱۲ اب هم نمیتونیم بخوریم؟

۱۲ پاسخ

سلام فک کنم تا الان زایمان کردی بیا یه اماری بده البته وقتی حالت اومد سر جاشو وقت کردی

نی نی تو دیدی چیشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خوبی الان حتما عمل کردی تموم شده خوشبحالت🥹🥹🥹🥹🥹🥹

زهرا جونم کجایی خبر بده از خودت

عزیزم چیشد زایمان کردی 😍😍

کجا عمل میکنی هزینه بیمارستان و دکتر چقد شد

نه عزیزم

نخوری بهتره
ولی من موقع سزارین ناشتا نبودم یکم حالت تهوع گرفتم ک سریع برام تو سرم ضد تهوع زدن

نه نباید بخوری وگرنه تهوع دست میده بهت

تا ۸ساعت غذا تا ۶ساعت مایعات نباید بخوری

آب اشکال نداره

چرا بابا سخت نگیر

سوال های مرتبط