۳ پاسخ

کلا سعی کن قندو کنترل کنی

والا برا من خطر زیاد نداش،فقط بچم خیلی وزنش زیاد شد آمپول فشار زدم به زور طبیعی آوردن بچمو،تا کجامم بخیه خوردم

زایمان زودرس ، آب دور بچه زیاد میشه ، وزن بچه زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان نویان و‌ اروند مامان نویان و‌ اروند ۱۴ ماهگی