۴ پاسخ

اگر مادر تحت کنترل باشه هیچ مشکلی برای بچه پیش نمیاد.
اگر نه ممکنه باعث افزایش آب دور جنین بشه و احتمال پارکی کیسه آب بشه.

آب دورش زیاد میشه کیسه آب میترکه

هیچ آسیبی فقط باید کنترل بشه

اب دور بچه زیاد میشه
وزنش زیادی بالا میره
ممکنه درگیر دیابت بشه و وقتی بدنیا میاد افت قند بگیره

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی