من پمپ درد گرفتم شیاف هم استفاده کردم درد نداشتم اصلا فقط سوند اذیت کرد
پمپ درد عالییی بود من اصلا درد نداشتم
من پمپ درد گرفتم شیاف هم گذاشتن برام
هیچ دردی حس نکردم
بنظرم پمپ درد خیلی کمک کرد
هرکی تو بخش میاوردن که پمپ درد نداشت داشت ناله میکرد از درد
من تحمل دردم خیلی کمه حتی برای بند روی صورت باشیاف تونستم تحملش کنم پمپ درد نیازم نشد
اونحا خودمون باید بگیم میخایم یا نه؟یا خودشون میگن..یا استفاده میکنن
من پمپ نگرفتم و بنظرم نیازی نبود
صددرصد پمپ تجربه دارم ک میگم
عزیزم انشالله تهران زایمان میکنی؟
برای روز اول عمل 100 در 100 پمپ
بعدش میتونی با شیاف دردت رو کنترل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.