به نظرتون پمپ درد خوبه یا همون شیاف اوکیه ؟؟

۷ پاسخ

من که بهش حساسیت داشتم.صورتم ورم کرد .قطعش کردن.با همون شیاف ادامه دادیم

من پمپ درد گرفتم عالی بود،شیاف هم میزاشتن برام،اصن هیچ دردی نداشتم تا زمانی ک اومدم خونه ک دردای اصلی شزوع شد😁

من خودمم قصدم تهیه پمپ درد بود اما بهم گفت دکترم چون بچه میخوای شیر بدی روی شیرت تاثیر میزاره و ممکنه بچه همش خواب آلود باشه

پمپ درد عالیهه

پمپ درد چطوریه دوستان

من دو بار سزارین شدم با همون شیاف حل شد ولی خواهرم سزارین شد پمپ درد گرفت خیلی راضی بود باید ببینی تحمل دردت چقدره
من آدم جون سختی ام😂😂😂

شیاف تاثیرش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی