خانما سزریانی تا چند درد داشتید
پمپ درد گرفتید یا همون شیاف کافیه

۴ پاسخ

با گرفتن پمپ درد به خودم لطف کردم واقعا. به شدت دردمو کم میکرد

من همون شیاف استفاده کردم

من ک فقط پمپ درد خوبم کرد

تاروز6بعدش خودم کارهامومیکردم ازشب دوم راه رفتم شیاف هم فقط تا6روز استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد