۸ پاسخ

منم با شیاف و مسکن که خودشون میزدن آروم میشدم.

من پمپ درد گرفتم بی نظیر بود اصلا انگار نه انگار سزارین شدی

منم گرفتم خوب بود

من پمپ گرفتم خیلی خوب بود اصلا درد نداشتم

منم با شياف بنظوم درد انچناني نداشت

من سر دختر قبلیم چون به شیاف حساسیت دارم فقط با پمپ آروم میشدم اونم نه خیلی ولی کلا نمیتونم شیاف استفاده کنم

من فقط شیاف استفاده کردم چون درد آنچنانی نداشتم

من گرفتم عالی بود بهت پیشنهاد میکنم حتما بگیر

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد