۹ پاسخ

ب نظرم دردش قابل تحمل اول ک خودشون مسکن میزنن بعدم دوتا شیاف کافی
من قراربود پمپ درد داشته باشم ک یادشون رف اما خب دردم زیاد نبود با شیاف کنترل شد

پمپ عالیههههه

پمپ درد توش مورفین داره، معلومه ک اون بهتره

پمپ درد

شک نکن پمپ درد تا وقتی پمپ درد و باز نکردن شیاف نزار بعدش بزار که دردتو کم کنه

سلام من دوتاشو با هم استفاده کردم عزیز

قطعا پمپ درد ... آب رو آتیش فوق العاده بود برای من ...

اول پمپ درد استفاده میشه بعد از اون شیاف

پمپ درد عالیع واقن اصلا از شیافت استفادع نکردم

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد