خانما پمپ درد خیلی کمک میکنه یا شیاف چ کنم

۸ پاسخ

سلام من دکتر فامیلمون بود و متخصص های بیهوشی گفتن پمپ درد نگیر فقط یه چیز الکیه که باید پول اضافه بدی
گفتن همون مسکن های بعدش که بهتون میزنن عالی هستن دیگه نیازی نداری به پمپ درد

پمپ درد عالی ه

من پمپ درد داشتم عالی بود اصلا درد حس نکردم

من با دکترم مشورت کردم گفت بگیر پمپ درد رو منم میگم تا اینجا که خرج کردم حالا اینم بخرم تو دلم نمونه

برا من خیلی جواب نداد

پمپ درد برای من فایده نداشت من شیاف میذاشتم

منم نمیدونم پمپ درد بگیرم یا نه

من پمپ درد نداشتم اذیت نشدم واقعا شیاف میدن بهت و سرم هم میگیری اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی