پمپ درد تاثیرش چقدره توی سزارین؟

۷ پاسخ

خعلییییی به همین محکمی که گفتم بخون 😁👍🏻

🥲 چرا پس من پمپ هم داشتم باز درد داشتم

پمپ درد برای طبیعی چطوره؟

خیلی زیاد حتما بگیر

خیلی زیاد من پمپ درد داشتم به لحظه هم درد نداشتم بدون شیاف خیلی خوب بود

خیلی زیاااااااد

خیلی زیاده من پمپ درد داشتم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی