من از بیمارستان خصوصی قیمتشو گرفتم گفت ۳ تومن باید روزی ک میری بیمارستان برای هماهنگی اتاق و اینا بهشون بگی
اگه بیهوش میشی بگیر
پمپ درد فوق العاده ست ، به عنوان ادمي كه تجربه استفاده ازش رو داره بهت ميگم حتما حتماا اگر ميتوني براي خودت بگير لطف بزرگي در حق خودت ميكني و ميتوني روز بيمارستانت و عالي بگذروني ، به لطفش اون درد شديد در حد يه پريودي ساده و نرمال قابل كنترل ميشه و اصلا اذيت نميشي.اينكه ميگن زود تموم ميشه هم كاملا چرته.چون وقتي بهت وصل ميكنن يه دكمه داره ، خودت هروقت حس كني درد داري اون دكمه رو ميزني ، و كاملا بستگي به مصرف خودت داره و تا غروبش برات ميمونه👌🏾قيمتشم اصلا اونقدر زياد نيست الان تو اين وضعيت نهايت ٥.٦ باشه شايدم كمتر
بچه اولم پمپ درد داشتم راضی بودم.
جیزی نفهمیدم اصلا
چ قیمته پمپ درد؟
بیمارستان دولتی 3تومن فکر کنم
پمپ درد پول الکیه، توی بیمارستانای خصوصی باید ۱۵ میلیون بابت یه چیکه مسکن پرداخت کنی
دکترم گفت نگیر چرا پول بیخود میخوایی بدی، هرموقع درد زیاد داشتی اعلام کن مسکن بهت تزریق میکنن
پمپ درد هزینش جداس و خیلی خوبه من میخوام بگیرم
برا من که با همون شیاف دردم آروم میشد
من پمپ درد گرفتم بنظرم خیلی خوبه نیازه
من نداشتم ولی تو ریکاوری تخت بغلیم پمپ درد داشت و اصلا روش جواب نداد هی میگفت خیلی درد دارم در نهایت پمپ درد تمام شد ولی نتیجه نداشت
من با شیاف و مسکن ها خیلی حالم خوب بود
من ک سزارین بودم نگرفتم .همون شیاف کافیه بنظرم. فقط یادت باشه دوتا دوتا بزاری
با شیاف درد کنترل میشه اصلا نیاز ب پمپ نیست ، البته برای من اینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.