دوستان نظرتون درمورد پمپ درد چیه به نظرتون بگیرم یانه

۱۱ پاسخ

ی هزینه الکیه.باشیاف و داروهای ک تو سرم میزنن اوکی میشی

من بچه اولم زدم خیلی خوب بودراحت بعد زایمان کارام کردم بدون درد

من ک اومدم بخش هیچ دردی نداشتم حتی وقتی ماساژ رحمیم دو بار تو بخش انجام دادن درد چندانی نداشتم فک کنم بخاطر پمب درد بوده پس

من سر سزارین اولم نگرفتم با اینه شیافت و مسکن داشتم از درد تا خود صبح نخوابیدم اینسری حتما حتما میگیرم

هزینه زیادی نداره حتما بگیر

وای چوش ندی به اینایی میگن لارم نیستاااااااا
اصلا توجه نکن
پمپ درد اینقدررررررر خوبه که نگو،ببین بدون درد میری زایمان میکنی بدون دردم مرخص میشی
پمپ درد قابل مقایسه با شیاف نیست

میگن بگیری خوبه دردت رو کمتر می‌کنه البته شیاف قرص هم استفاده می‌کنی

نه من گرفتم اصلا اصلا بدردم نخورد

حتمن بگیر خیلی خوبه

حتما بگیر

من گرفتم خیلی هم راضیم🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر👶💙 مامان پسته پسر👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی