به نظر من نیاز نیس ینی با شیاف کنترل میشه
برا همه یه طور جواب نمیده
من ۳تاسزارین شدم واقعاادردش قابله تحمله باهمون شیاف پمپ دردنداشتم
من گرفتم واقعا خیلی خوب بود هر وق دردم شروع شد دکمه رو زدم و دردم رف
به نطرم عالیه واقعا موثر
چنده قیمتش
من گرفتم و خیلی خوب بود. تا بعد از ظهر که پمپ درد بود بعدش یک بار شیاف گذاشتم و الانم هیچ دردی ندارم و اذیت نیستم
من که شنیدم خیلی خوبه منم میخام ازش موقع زایمان استفاده کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.