خانما نظرتون درمورد پمپ درد چیه؟

۸ پاسخ

به نظر من نیاز نیس ینی با شیاف کنترل میشه

برا همه یه طور جواب نمیده

من ۳تاسزارین شدم واقعاادردش قابله تحمله باهمون شیاف پمپ دردنداشتم

من گرفتم واقعا خیلی خوب بود هر وق دردم شروع شد دکمه رو زدم و دردم رف

به نطرم عالیه واقعا موثر

چنده قیمتش

من گرفتم و خیلی خوب بود. تا بعد از ظهر که پمپ درد بود بعدش یک بار شیاف گذاشتم و الانم هیچ دردی ندارم و اذیت نیستم

من که شنیدم خیلی خوبه منم میخام ازش موقع زایمان استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر👶💙 مامان پسته پسر👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان گلاریس مامان گلاریس ۱۰ ماهگی
مامان آوینا(عشق❤️) مامان آوینا(عشق❤️) ۱۳ ماهگی
مامان یزدان کوشولو 👼 مامان یزدان کوشولو 👼 ۲ ماهگی