من استفاده نکردم
وخیلی راضی بودم باشیاف ومسکن اوکی بودم
شما بیمارستان فلسفی میری؟اطلاع داری دارن پمپ درد یا باید از بیرون بگیریم؟چون یه مدت نداشتن
من استفاده کردم عالی بود راحت راحت بودم بعد زایمان حتما استفاده کنید
پمپ دردچیه واسه سزارینی هام بکارمیاد؟؟؟
من سر دخترم پمپ دردم داشتم کلی دردم داشتم هر یکساعت میگفتم برام شیاف میزاشتن
خیلی خوبه اصلا درد نداری دیگه بعد سزارین
عالیه
من گرفتم
اصلا از شیاف استفاده نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.