مامانا پمپ درد بگیرم به نظرتون؟

۱۲ پاسخ

بله خیلی رو کاهش درد تاثیر داره حتما بگیر

حتمااااا بگیررررر

بگیر من خیلی درد کشیدم بعد سزارین

من ک با شیاف دردم خوب شد
پمپ درد گرفتم ولی شیاف اثرش بیشتر بود ولی بگیر شاید برات خوب باشه دردتو کم‌کنه

پمپ درد از چند تا مخدر استفاده میشه ک روی هر بدنی یه تاثیری داره
فقط باید حواست جمع باشه زیاد دکمه رو نزنی ضربان قلب نامنظم میشه وتنگی نفس میاره

تو فقط پمپ دردو از تجهیزات پزشکی میگیری بیمارستان خودش مسکن و مورفین توش تزریق میکنه فقط قبلش هماهنگ کن باهاشون

اخه قبول میکنن

حتما حتما

من که نگرفتم

سوال منم هست.

پمپ درد از کجا باید بگیری منم بگیرم

من ک خیییلی راضی بودم واقعا دردمو کم کرد و در کنارش ۴ساعتی یکبار خودم شیاف میزاشتم از ۱ساعت قبل اتاق عمل رفتنم خیلی دوتا تاثیر داشتن دردم مث پریودی شده بود

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی