سلام مامانا به نظرتون هزینه پمپ درد چند میشه ؟

۸ پاسخ

فک کنم تقریبا۱ونیم شد

عزیزم من فقط پمپ درداز داروخونه بیمارستان گرفتم 300ت
بدون داروش، داروهاش وقتی امدم ریکاوری و بهوش امدم یادمه برام زدن

تو شهر ما قیمتش دو میلیون بود دکترم گفت نگیر بدرد نمیخوره خونه بری دوباره دردات شروع میشه

ممکنه لازم نشه ، با شیاف و مسکن قابل کنترله

بیمارستان خصوصی گرفتم شد ۱۲۰۰ البته با مسکنی ک توش میریزن

عزیزم حدود ۲ تومن.

من که نگرفتم و بنظرم اصلا نیازی نیست چون درد با شیاف کنترل میشه برا من که اینطوری بود

تو شهر ما ک دوتومنه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۰ ماهگی
مامان نیک جون مامان نیک جون ۴ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی