پمپ درد بگیرم خوبه به نظرتون ؟؟

۱۰ پاسخ

سزارینی؟

عاااااالیه من به شدت راضی بودم

من نداشتن نگرفتم
ولی پرستار فامیل بود هر لحظه سرم بهم وصل می‌کرد
بگیری بهتره دردتو خودت با پمپ کنترل میکنی

من که نگرفتم به نظرم دردش رو میشه با شیاف تحمل کرد

بله خیلی خوبه من واسه اولی گرفتم خوب بود

حتما بگیر قیمتشم ۱تومنه زیاد نیس
ولی به کاهش دردت کمک میکنه

ولی بیشتر میخوام بگیرم

من از اطرافیان پرسیدم گفتن نیاز نیس شیاف همون کار پمپ دردو انجام میده حالا نمیدونم دودلم

اره خیلی خیلی خوبه واقعاً به من که خیلی کمک کرد

اره خیلی خوبههههه بگیر حتما

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی