خانوما پمپ درد خوبه بگیرم

۱۳ پاسخ

من با پمپ درد زنده بودم

منک نگرفتم دردش قابل تحمل بود شیاف استفاده میکردم

اگر سزارینی هستی نگیر

ببین خوبه اما نه ک فک کنی معجزه میکنه من اون مسکنای تزریقیک برام میزدن خیلی بهتر از پمپ درد بود.
دوتا داشتم صبح زایمان کردم یکی رو ۶عصر برام زدن یکی ۱۲شب قبل خواب خودمم گفتم کی برام بزن تا قبل ساعت ۶با پمپ درد استفاده کردم اما اونارو ک زد انگار ن انگار حتی بار دوم ک از تخت خاستم بلندشم برم دسشویی بدون کمک پاشدم پمپ دردمم نصفش مونده بود گفتم نمیخامش بازش کن

حتما بگیر خیلی خوبه
من سر بچه ی اولم نمیدونستم نگرفتم ولی این یکی گرفتم واقعا عالی بود و درد نکشیدم

من که از دکترم خواستم واسه جمعه انشالله
اما گفت بخاطر شرایط جنگی داروخونه ها الان دارو هم بزور میدن😭😭😭😭

حتماً بگیر

من نگرفتم باشیاف دردم کاملا برطرف میشد

عالیه

من گرفتم خوب بود. از داروخانه بگیر. با خودن ببر داخل اتاق عمل. همونجا برات پر میکنن. مثل سرم بهت وصل میکنن. هروقت دردت زیاد شد یه دکمه داره میزنی

میتونی بگیر خوبه

من گرفتم راضی بودم

منم میخوام بگیرم، قطعا بی تاثیر نیست

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی