پمپ درد خوبه بگیرم؟قیمتش چند شده الان؟

۶ پاسخ

به من خيليييي كمك كرد حتي يه دونه شياف هم نذاشتم

بستگی ب بیمارستانت داره...تندیس گفت ۱ و پونصد

به من میگفتن نگیر بدرد نمیخوره و من نگرفتم و خیلی پشیمون شدم. درد من اصلا با شیاف و … کم نمیشد. بنظرم پمپ درد بگیر حتما

اره حیلی خوبه من میگیرم

عالیه من فقط پمپ درد استفاده کردم
شیاف و... استفاده نکردم
۴ میلیون فک کنم

میگن کمک میکنه
قیمتش از ۲ ت فک کنم شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان دوفرشته💕 مامان دوفرشته💕 ۳ ماهگی