ببین اول اینکه سطح درد داشتن هر بدن با بدن دیگه متفاوته اما من خودم به شخصه از اول که رفتم برا عمل گفتم پمپ درد میخوام اگه نزارین میرم جای دیگه برامم گذاشتن بی حسی ام سز شدم بدون اغراق بهت میگم من اصلا حتی در حد پریودی ام درد نفهمیدم پمپم که درحال تموم شدن بود شیاف ۱۰۰ گذاشتم کلا هیچی از درد نفهمیدم اصلا برای من بی نظیر بود پمپ درد
من نگرفتم به نظرم نیاز نبود چون خودشون مسکن میزنن توی سرم شیاف هم میدن ولی تو برای خودت شیاف ببر خیلی خوبه
من که به دکتر گفتم گفت نمیزارم واقعا هم نیاز نبود اصلا
من گرفتم خوب بود نمیدونم بدونپمپ درد چجوریه ولی در کل بخوای راه بری بعد عمل درد رو داری
دردو کامل نمیبره ولی میگن بهترش میکنه
من داشتم ولی دردمم زیاد بود
اره خیلی خوبه من دردم قابل تحمل بود واقعا
گلم با شیاف آروم میشی نیاز ب پمپ درد نیس
ببین من پمپ درد داشتم و هم شیاف برام میذاشتن قرار نیست درد رو صفر کنه ولی در حد درد پریودی رو داری
من که با شیاف کنترل شد ولی خب بدن با بدن فرق میکنه اگه فکر میکنی آستانه دردت پایینه بگیر دیگه بی حس میکنه
شنیدم که خیلی خوبه و تاثیر داره واقعا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.