بچها عملم شنبه هست
پمپ درد جواب میده بگیرم؟؟

۵ پاسخ

حتمااااااا بگیر

خواهر و جاری من گرفتن اصلا تاثیر نداشت مدام شیاف میزدن منم نمیگیرم چون اونارو دیدم

شما چند هفته میشی شنبه؟

منم شنبه عمل دارم ولی پمپ درد نگرفتم همون میگن شیاف بزاری اوکیه باز نمیدونم

من گرفتم خوب بپد

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی