۱۱ پاسخ

هم خوشگلی هم خوش اندام
هم تیپت قشنگه
ولی اعتماد به نفست زشته ..روش کار کن اعتماد به نفس داشته باش فدات

کتشو خیلی دوس دارم🌼

تصویر

خیلی قشنگه مبارکت باشه و به خوشی بپوشی همیشه
ولی تونستی برا این لباست کیف کوچیک تر تهیه کن بااون باکلاس تر میشه

عزیزم هیچ وقت خودتپ در میدان مقایسه نگذار، خودت ، سلیقت و انتخابت رو قبول داشته باش ،
وقتی میای میگی لباسم زشته؟ یا میگی اخه کسی نگفت قشنگه؟ همت زوم میکنن روت و شروع میکنن ایرادای ریز و درشت ازت گرفتن
هر کس یه سلیقه ای داره، قشنگ هرکس یه جور تعریف میشه
خودتو قبول داشته باش

ببین این همه النگو دیگ مد نیس ک اخه یدونه النگو خوشگع ب روز از این سه بعدی یا تهش دو تا بنداز

زیرکت چی پوشیدی سارافون؟ یااورال

عالی عالی هستید
حالا بگو‌شیطون بلا کجا میری ؟؟؟

خوشمله

چرا دنبال نظر دیگرانی مهم خودتی ک دوستش داری خودت میتونی ب لباس زیبایی بدی گونی هم بپوشی بگی مارکه میگن قشنگه چون مارکه ارزش چیزی رو کم نکن مبارکت باشه قشنگه

🧐🧐🧐

ن قشنگن عزیزم

سوال های مرتبط