۷ پاسخ

دختر من 20 روزگی افتاد

برا دختر من ۱۴ روزگی افتاد

دختر من هفت روزگی افتاد چون هرموقع که پوشکش عوض میکردم نافش پودر میزدم یکی بهم گفته بود منم زدم افتاد دکترا میگن نزنید ولی بهتره بزنی من زدم زود خوب افتاد خوب شد

پودر بچه بزن همیشه دورش خشک بشه

وا چرا باید هفت روزگی بیوفته

چیزی نزدی بهش

برابچه ی منم نیفتاده طفلک دخترم اذیته

سوال های مرتبط

مامان نیما و نورا مامان نیما و نورا ۲ ماهگی