فردا ساعت ۶ بستری میشم صبح سزارین میشممم

۱۲ پاسخ

بسلامتی عزیزم منتظر خبر خوشت هستیم

بسلامتییی التماس دعا

بسلامتی عزیزم دقیقا چند هفته قراره زایمان کنی؟؟؟
چون منم سزارینم بخاطرهمون میپرسم

به‌ سلامتی و خوشی بغل بگیریش ، دعا کن برا ماهم به موقع بغل بگیریمش

بسلامتیییی بغل بگیریش عزیزممم
چقد حس خوبیه ک میبینی نی نی رو
برا ماهم دعا کن نی نی هامونو سالم بغل کنیم🥹🥹

خوش بحالت و بسلامتی برا ماهم دعا کن عزیزم

منممم🥹🥹🥹😍😍

بسلامتی 🥹♥️
برامنم دعاکن

بسلامتی عزیزم

به سلامتی عزیزم🩷

انشاالله عزیزم
چه عیدی زیبایی از خدا میگیری 🥹😍

بسلاممتی گلم برای ماهم دعا کن

سوال های مرتبط