۳ پاسخ

من ۴ سال پیش سزارین کردم. دکترم گفت ۵، ۶ صبح بیمارستان باش. ۵ بیمارستان بودم. خیلی سریع همه چی پیش رفت. ساعت ۸ و ربع صدای گریه ی نوزادمو شنیدم 🥹

تا بری کارای بستری فرم پر کردن چکت کنن انجام بدی تعویض لباس چک کردن قلب بچه وصل کردن سوند بری اتاق عمل طول میکشه من شیش صبح رفتم ۱۱:۵۵بچم بدنیا اومد

خب ازش میپرسیدی
اگه ناشتا باشی فوقش تا ۱۰.۱۱

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی