۱ پاسخ

من میخواستم برای بچم درست کنم تقریبا بچم همسن بچه شماس من بهش شیره بادوم دادم گذاشتم بادو خیس‌خورد بعد پوستشو کندم و رنده کردم بعد گذاشتم داخل صافی روش اب ریختن با پشت قاشق فشار دادم شیرش‌درومد بعد با یکم اب و نبات که خیلی شیرین نشه بهش دادم یکی دوروز اول خوب بود بهش دادم بعد سه روز فقط شکمش کارنکرد انگار سنگین‌بود براش دیگه الانم بهش سرلاک و فرنی میدم

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری