من خرما و موز تو فرنیش میریزم
مم تو فرنی تازه ریختم ، له میکنم پوست هاشم بر میدارم بعد میرزمانی داخلش که یکمنرم بشه
من از 6 ماهگی با موز یا تو فرنی میریختم به دخترم میدادم هم مقوی هم خیلی دوس داره
باید بپزی گلم
از ۸ ماهگی بده
از الان به شیرینی عادت میکنه
من با موز له میکنم بهش میدم
زود نیس از الان؟
آره عزیزم میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.