برای عفونت واژن چه قرصی مصرف کردین

۸ پاسخ

سفکسیم400

اینسری سفکسیم

بمنم شیاف کلوتریمازول داده هنو ک استفاده نکردم

شیاف مترونیدازول

یه دوره قرص واژینال نیستاتین داد یه دوره هم شیاف کلوتریمازول
چون خیلی درگیرش بودم

سفلکسیم ۵۰۰

من دکترم بهم قرص بایوفم داده،از عفونت واژن جلوگیری میکنه،حتما ماست پروبیوتیک هم استفاده کن خیلی موثره

دکتر به من کرم کلوتریمازول موضوعی داد ولی خوب نشدم

سوال های مرتبط

مامان خانم طلا 🥰💖 مامان خانم طلا 🥰💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری